Fakta eller trams?

Höger- eller vänsterhänt: Höger såklart! :D
Humör just nu: Likgiltig! :/
Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor
Kläder just nu: Pyjamas, haha!
Musik just nu: I kissed a girl på mtv
Vad sa du senast: Oj, har inte pratat än idag 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Stenåldern?
Längd och vikt: Ja, jag har både en längd och en vikt. Det ni ;)
Hur många kuddar sover du med: Två, fast den ena brukar en liten pojke sno åt sig (varför ska han ha tre?)
Favoritväder: Soligt och varmt såklart! :)
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En båt, en vän och ett överlevnadskit
Spelar du nåt instrument: Har spelat tvärflöjt
Morgon- eller nattmänniska: Inget av det faktiskt har jag kommit fram till :D

Sparare eller slösare: Sparare på både gott och ont
Vem är viktigast för dig: Min familj/Ola
Bästa film: Oj, nu ska vi se MAMMA MIA, En officer & gentleman, dirty dancing, Pretty women, Coyote Ugly, Alvin & gänget. Har många tramsiga favvisar! :)
Tror på liv på andra planeter: Ne
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha, japp. Minns du Lena? ;)
Har du några homosexuella vänner: Öh, vad ska jag nu säga. Ehrm, tror jag har det fast de har inte kommit på det själva än? *fniss*
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!

Hur många barn har du/vill du ha: 2-3
Bio eller promenad: Beror på humör och sällskapet
Snarkar du? Nej, det tror jag inte?!
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Stoooora spindlar
Bästa bok? Gömda med Lisa Marklund
Vad vill du jobba som? Hälsoutvecklare, som Annica =)
Pizza eller hamburgare? Av två mindre goda alternativ tar jag nog pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): Usch, vill inte svara ärligt på denna fråga. Men tyävrr, jag är en person som gillar ordning och reda så välstädat blir det
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Näe
Hur många syskon har du? En lillebror och en "halv" storebror :)
Vad är du mest rädd för? Att förlora dem jag älskar.
Är du rädd för blod? Haha, japp! =)
Saltar du på maten? Aldrig!
Gillar du att sjunga? Åh, ja. Inte för att det är vackert, men ack så kul! =)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Naturvetenskapliga programmet, för att jag skulle kunna ha helt öppna dörrar för att kunna bli precis vad jag ville.
Anser du att du är stark? Faktiskt
Brukar du sola? Det händer *kommer från en solgalen tjej*
Vad gör du om du får hicka? Tänker "nu är det någon som snackar skit om mig igen"
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej.
Kaffe, te eller inget? Örk till dem båda, bara te när man fryser eller är sjuk. men då ska det vara 3kg honung i för att det ska gå ner! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

åååh första kärleken.. <3 :D:D

2008-10-14 @ 10:20:51
Postat av: My

Den glömmer man aldrig! ;) haha! Herregud som man höll på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback