En dag kvar....

Imorgon onsdag den 22 okt är domedagen. Det är då vi får veta om Ola får sparken eller inte. Han har sedan 3 månaders uppsägningstid, usch! Har så j*vla ont i magen pga detta! =(
Fast jag kanske är knäpp men jag vill verkligen veta, så en börda kan lämna min oroliga mage!

Fick mail igår med från Ofmhus att vi nu får chansen att gå och kolla på en trea på smålandsgatan, något jag blev jätteglad att få höra. Men Ola är svårflörtad, så j'vla negativ. Han har liksom redan bestämt sig för att han inte gillar det stället. *argh* Jag vet inte heller om jag gillar det, men jag vill ge det en chans. Kanske kan man se att det kan bli fint där.
Jag vill måla, inreda, fixa & dona....Är såååå sugen att få göra om och ha mig. Tid är ju liksom det enda jag har! =/

idag har jag varit några timmar hos Malin i deras hus och hjälpt dem med att måla taket i hallen och sen så rev vi en del tapeter i köket. Och självklart blev det en hel del skitsnack och förberedelse ang. nyårsafton. Hoppas jag får med mig Ola då, så jag slipper att ännu en gång gå på fest på nyår ensam och känna mig som värsta singeln medan han sitter hemma och spelar Diablo.
Är även bjudna på Julias dop, hur ska jag lyckas få med Ola??? Eller ska jag skita i honom och behöva gå även dit ensam????
Hopplösa människa, varför kan han inte vara lika funtad i huvudet som alla andra!!

Jaha, nehepp. Om man skulle sätta sig och skriva ett nytt cv till, har hittat ett jobb till som jag ska söka.
Har även försökt ringa The Phone House idag men utan reslutat *grr* Fick sms av dem förra torsdagen att min telefon nu var klar från "reperationen" (herregud, jag väntar ju på ny!!!), och låg nu hos tph i Kristianstad. Men när jag och mamma var där för ca 6:e gången pga min tele så lovade de att de skulle skicka hem den så vi skulle slippa köra ner ännu en gång. Detta skrev de upp, men man tycker att då borde den vara här nu! SUCK!

Näe, orkar inte sätta mig ner och försöka dikta ihop något bra att skriva för tillfället, blir nog en stund med villervalle i söderhavet! =)

Ha det så gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback