Besvikelse

Nu har vi varit och tittat på två nya lägenheter här i Jämse.
Alltså nu känner jag mig jättehemsk men alltså fyf*n va grisiga de var. Var först och kollade på en trea som var lika stor som denna tvåa vi har nu.
Det första värden sa va "ja, det är ju lite att göra här" Det såg ut som KRIGET, badkaret var söndersparkat, kakel som fattades i badrummet, golv som lutar, pissfläckar på golvet/luktade kattpiss. Ja, listan kan göras väääldigt lång. Icke sa nicke attt jag flyttar dit.
Sen var det dags för en lite större trea på 76kvm. Värden sa "ja, denna är ju lite finare och fräschare" HAHAHAHA, säger jag! *ryser* Toaletten, gå in och backa ur, ugly nyinlagd plastmatta och "trägolv" i vardagsrummet. Golvet lutade i i köket. Färgerna på väggarna var det mest färgglada jag någonsin har sett. Så kan man ju inte bo??? och det verkar ju inte som att man fick måla om eftersom det var så "nytt", BLÄE!!!

Nej, den första går verkligen FETT bort. Den andra var ingen hit, men den får gå i värsta värsta fall.
Men vi får sälja vår diskmaskin och tvättmaskin går INTE att sätta in i någon av dem. Och jag totalvägrar gå ner i en källare och tvätta. Det är bland det värsta jag vet.

Usch, fy va man är bortskämd. Vill inte lämna denna fina, stora, fräscha och ljusa lägenheten! :S F*n att den ska vara så dyr och så skulle det varit en trea. *buhu*

Jaja, vi får leta vidare.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan få komma å bo i min lilla trånga tvåa på 44 kvadrat.. som kostar 4500 i månaden.. Blir galen över att man ska behöva betala över 100 kr kvadraten som student... grrrrr =)

2008-10-20 @ 11:41:35
Postat av: My

Haha, vi bor i en tvåa på 69kvm för nästan 5000kr. Om Ola med blir arbetslös nu så blir det lite kämpigt att bo kvar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback