Beslutsångest!

Jahapp, då var man hemma från "storstan" *skrattar*
Var inne och kollade i lite affär för att se om jag hittade något att ha på mig ikväll. Hittade dock inget som sa "wow" Så det får bli något från garderoben där hemma! =)
Var inne på systemet också för att köpa lite Aquatini inför kvällen, tror du det fanns? Neeejdå, så tog några andra cider. Resten får jag ta från "lagret" här hemma =)
Stack sedan upp till mammas jobb och snackade lite skit, och där blev jag sen sittande i ett x antal timmar. Kände att det var dags att sticka hem och ta tag i sitt liv lite! Ha!  Fastnade framför datorn, är nog lika bra att sätta lite fart och hänga upp kläderna, tömma diskmaskinen kanske?

Därefter kommer det jobbigaste av allt. Hitta en outfit till ikväll, snacka om att ha beslutsångest. Har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Det vanliga tjejproblemet tror jag! ;)

Har ju en stund till innan jag måste bestämma mig så vad tycker ni?

1. Svart kjol som går lite högre upp, till det ett gult lyyysande linne
2. Blå jeansklänning med axelband och ett vitt linne under & strumpbyxor
3. Svarta byxor och ett snyggt linne från svärmor
4. Jeans och och ett längre linne
5. Shorts och strumbyxor och något linne till
6. Svart eller brun "sommarklänning" med strumbyxor

Kommer ha stövlar till vad jag än väljer.

Jaja, har satt igång lite peppmusik nu. Funderar på att ta en bacardi razz för att komma i form! ;)
Sen kanske allt annat går som en dans! Haha, eller vad tror ni?

Höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback