Bakis?

Det blev en väldigt lyckad kväll igår måste jag erkänna. Så kul att så många tog sig till EvaLill, och vilken mat sen!  =)
Tyckte först det var lite väl häftigt att betala 145kr/person men när man väl fick sätta tänderna i maten så säger jag bara GUDAGOTT!!!! Så mycket på bordet att välja mellan. Tråkigt bara att ögonen alltid vill mer än magen! =)
Till efterrätt hade sedan Jenny Gus gjort en jättegod äppelkaka. Till detta dracks det ett X antal cider, mumma!

Satt och pratade med alla man inte har träffat på evigheter, tiden gick väldigt fort och vips var klockan halv tolv. De som hade en bit att köra, åkte hem. Lina, Emma, Jörgen, Jonas och jag drog vidare till Harrys i Karlshamn för att skaka lite rumpa! ;) Jenny Gus skulle också med, fast hon åkte med Ann-Charlotte, fick inte tag på henne sen och hittade henne inte inne på Harrys! =/
Men kul hade jag, kom dock fram lite sent så hann inte dansa så mycket. Fast en del blev det ju! *ler* Träffade massa roliga människor där med!

Det roliga är att jag tyckte jag drack en himla massa igår, fast kände mig aldrig påverkad och idag är jag inte bakis för fem öre, coolt! =) Lite trött var jag när jag vaknade vid 10, men det är kanske inte så konstigt när man kommer hem vid 02.45, haha! =)

Idag har jag inte gjort alldeles för mycket. Blivit en massa slapp i sängen, dock inte ett skit att glo på tv *suck* Så jag råkade somna om *oopps* Mamma blev nog lite chockad när hon ringde vid ett till mig och jag svarar helt yrvaken! *skrattar* Det bjuder jag på!

Just nu håller jag på att laga middag, Boef Bourguignon (stavas det så?) tillagas idag! Skitgott, fast avskyr doften när rödvinet kokar *örk* Rätt bra mat att göra, klarar sig så bra själv. Tar bara en sådan tid, men tid är ju det enda jag har så! ;)

Kanske dags att klä på sig lite mer anständiga kläder med. Får för allt i världen inte glömma bort att det är Friskis & svettismöte ikväll kl 17. Fattar inte varför jag alltid har så svårt att komma ihåg de möterna! =)

Nehepp, vi höres gott folk. Får se om maten blir ätduglig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback