Återträff!

Äntligen kom den där lördagen som jag så länge har väntat på! =)
Lördagen den 18:e okt är det för er som inte har koll på det! =)

Ikväll är det som sagt återträff med klassen, fy f*n va jag har längtat. Få träffa alla (eller nästintill alla), min undera Sofie kommer inte! =( My angel, måste hitta ett datum när altt har lugnat ner sig så jag kan ta mig upp till Skara och min EGNA Sofie! =)

Ska plocka upp Lina vid halv sex ikväll *längtar längtar* Sen ska min mun få gå i ett, FINALLY. Som jag har längtat att få träffa alla igen och höra hur deras liv ser ut nu. Vissa har flyttat tillbaka, återgått till sina arbeten, andra har fortsatt att plugga vidare.
Får se om någon har ett liv som ser ut som mitt. Fast det önskar jag inte ens min värsta fiende (om jag nu har någon)!  =)

Kanske leder kvällen vidare till K-hamn eller något annat dansställe. Hade varit UNDERBART, har inte dansat sedan östersjöfestivalen i Juli. Känner hur det rycker i min danstarm! ;)

Nej, nu ska jag sätta lite fart. Ska bädda, sätta igång en maskin tvätt och sen bege mig upp till systemet och se om man hittar någon god cider till ikväll för att lyxa till det lite! ;)
Har heller inte någon aning om vad jag ska ha på mig ikväll så det blir nog en runda in på Lizzos för att kanske få lite inspiration, kommer nog dock inte köpa något. Känns inte bra att lägga pengar på sånt nu!

Höres om en senare uppdatering innan det är dags att bege sig mot Kyrkhult ikväll! =)

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback