Ändrade planer

Hehe, ser ut att bli ändrade planer! ;)

Verkar som att det var Lernia som försökte ringa mig innan idag, de ringde mig nu igen. Ska dit på intervju imorgon efter jag har varit på arbetsförmedlingen. Vet att de inte har något jobb åt mig just nu, men kanske framöver. Och då vet de ju vem jag är iaf och vad jag kan! =)

Så ringde till mamma och skulle beklaga mig lite och vad säger hon då??? "Jag slutar nu ska vi sticka till k-stad idag istället??" Eh,. ja det tackar man inte nej till! ;)

Så cv:t får vänta till ikväll/imorgon men då SKA det skickas in så är det bara. Har iaf skrivit ner vad som ska vara med, duktiga jag! =)

Hoppas nu jag får min tele och att det blir lycka på skofronten!

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback