Vart tar dagarna vägen?

Redan torsdag, skrämmande ju!
Idag har jag inte gjort allt för mycket, steg upp lite "tidigare" för att hinna laga mat innan Ola skulle iväg. Eftersom han skulle klippa sig vid 13 så körde jag upp honom då. Körde inom mamma en runda för att skriva ut massageschemat och hänga upp det (vilket ej fungerade pga vi har för ny version av office) *GRRR* Så får försöka prata med Morgan om jag får skriva ut hemma hos honom *ler*
Därefter stack jag till willys och veckohandlade *pjuh*
Sitter nu här, mätt och belåten. Ska strax packa ihop massagebänken och lite annat smått och gott och bege mig hem till mamma & pappa där jag ska tillbringa kvällen innan det är dags för afro igen... =)

Sen blir det till att åka hem och duscha och mysa.
Imorgon bär det iväg till K-stad med mammsen och kusinen Mikaela, kan nog bli bra! =)
Måste försöka få tag i en doppresent, så himla svårt! =/

Yeye, måste sticka nu!!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback