Vart tar dagarna vägen?

Redan torsdag idag, shit va tiden bara springer iväg. =(

Har haft sjukt konstiga drömmar hela veckan, förstår inte vad det är som är på gång. Fast det är ju rätt bra drömmar egentligen, vill ju helst bara att de ska bli sanna med! *hjälp mig med det*

Vad står på listan idag?
Hade tänkt försöka städa klart och putsa de där fönsterna i vardagsrummet som jag har skjutit fram ja, jag vet inte hur länge.
Vid ett ska jag sedan upp och massera två personer, sen hem och laga mat. (Får väl antagligen städa eftersom jag har på känn att jag inte kommer göra det nu på förmiddagen). Latpåse är vad man har gått och blivit, eller har kanske alltid varit det? ;) Har mest energi att göra sådana tråkiga saker som städning på eftermiddagarna.
Sen ikväll så ska jag, mamma och ett antal tjejer iväg till Tiina och göra julgrupper igen precis som förra året. Ska bli skoj, älskar att pilla med sånt. Brukar dock kosta en del eftersom jag helst skulle vilja göra flera stycken! =)
Får försöka behärska mig, måste spara pengarna till tyskland nästa vecka! ;)

Ska försöka fixa de sista julklapparna nästa vecka också.. Mycket på g nu, för nästa vecka drar även det där programmet igång på af. ska vara där två gånger nästa vecka.
Har inte stora förhoppningar på det, får ta det som det kommer. Inte så mycket mer att göra åt!

Nehepp, om man skulle sätta igång värmedynan och göra sig en kopp te och titta lite på tv. Eller skulle man ta och påbörja den sista städningen? Haha, inte svårt att gissa vart detta leder! =)

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback