Vanlig tisdag igen...

Och jag gör något som antagligen stör väldigt många andra! =P
Jag putsar fönster, hänger upp julgardiner och hänger upp lite annat krimkrams som är juligt. Jag bryr mig inte om att vissa tycker det ska hängas upp förens i helgen. Men jag säger som mamma "jag jobbar ju i helgen så jag kan ju inte göra det då" Så jag låtsas att jag jobbar helgen och "måste" fixa allt sånt nu! =)
Haha, jag är ju för sorglig egentligen! =)

Idag blir det träning igen, Linda ska hoppa in för Eivor och köra afro så jag lovade att komma ner och hjälpa henne med headsetet och musiken. Vi är ju inte som alla andra när det gäller de sakerna så det är svårt att lära upp någon annan för en stackars gång. Och så får jag lite motion med på köpet, bra det. Ska även ut och gå en runda med mamma ikväll när hon har slutat jobba.
Eftersom det inte är någon core imorgon och på torsdag missar jag afron då vi ska iväg och göra julgrupper, sånt är kul! =)

Nähe, fortsätta plocka lite här hemma nu och sen titta på gränsbevakarna vid 10.50.

Och förresten, Lena nu är du inte ensam om att ha en stor hög med inslagna julklappar hemma. Har slagit in alla jag har köpt nu. Olas ögon är stora ska ni veta varje gång han går förbi, höhö! Barnunge! ;)

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Milli

Ola är inte den enda som inte kan hålla fingrarna borta från julklappar. Martin ska alltid oxå titta och känna. denna gången ska vi köpa presenterna i egypten .) Kram

2008-11-25 @ 12:00:33
Postat av: My

Haha, trodde jag var ensam om en sådan barnslig pojke! ;) Han tycker det är extra spännande eftersom hans paket för en gångs skull är störst skrattar Ja, din lilla gris. När åker ni?? jag vill också

Postat av: Lena

Hmm.. Ja men min pucko-Emil har listat ut alla sina julklappar.. Så jag måste börja om från början =(... Hånflinet han gav när han kom på vad han skulle få.. Det var inte å leka med!! Den lille jäveln ;)

2008-11-25 @ 16:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback