Ullaredstrippen!

Ja, nu har man kommit iordning något sådär efter en helt underbar helg i Ullared med ett par roliga tjejer! =)
Bodde denna gången i en lägenhet upp på campingen, fanns inget annat kvar när vi bokade och då bokade vi ändå för tre-fyra månader sedan.
Hade aldrig orkat gå igenom allt på en dag och sen köra hem igen. Speciellt inte som vädret var i fredags när vi körde upp, blev till och med stoppade av polisen klockan 07.00 på morgonen. Trodde inte de var uppe så tidigt! ;)
Fick blåsa och visa körkortet, men han ville inte följa med oss till Ullared, konstigt! ;)

Hade sen huvudvärk hela förmiddagen så det var tur att vi skulle vara där i två dagar. Orkade inte kolla in kläder till mig själv på hela förmiddagen. Sen gick vi ut för att göra synundersökning (hade beställt tid). Mina ögon hade som jag anade försämrats en del och det är därför jag har haft så ont i huvudet och haft konstigt rykningar en längre tid i det ena ögat. Dock så ville jag ha kvar mina bågar, hittade inga som jag ville ha. Trivs med dem jag har, och såklart så hade de inte sådana glas hemma till mina bågar så de ska beställa hem och jag får skicka mina bågar och vara utan glas i ett par dagar. Usch, kommer vara helt handikappad, kan inte köra bil, kan inte titta på tv och inte sitta vid datorn. Kommer ju inte ens till träning om ingen kör mig! :( Fy va handikappad man blir, speciellt eftersom allt det jag nyss räknade upp är mitt liv för tillfället! =)

Jaja, i alla fall så hittade jag nästan ALLA julklappar, väldigt väldigt skönt att nästan vara klar och det är EN månad kvar till julafton. Vilket betyder att man slipper stressa, gott!
Hittade dock inte så mycket kläder, för det första så kollade jag först kläder till mig själv dag två och då var det SJUKT mycket folk. Gick inte att ta sig fram utan våld eller med vagnen, så då gjorde vi som alla andra. Ställde den i ett hörn och sprang sedan runt och letade.
Hittade en "vardagstunika", en festtunika, en kläning, träningsbyxor, ett par jeans, trosor och sockar.  Väldigt lite för att vara mig. Brukar ju köpa mig nästan en hel ny garderob när jag är där.
Fast hade ju inte jättemycket pengar att spendera heller för den delen, men fick sms av Ola på fredagen att min tele ÄNTLIGEN var såld, så där rann det in ca 1000kr till! =)

Åh, vilken lyckad helg. Ätit gott och druckit gott och alldeles för mycket skratt! =) Precis så som det ska vara, längtar redan till nästa resa. Får hoppas att det blir samma gäng som åker till Thailand nästa år! *vill vill vill*

Dagen igår spenderades i sängen eftersom det blev alldeles för lite sömn de andra dagarna! =)
Plockade sedan upp allt jag hade köpt, slog in alla de julklapparna jag hade hemma. Har dock Olas julklappar lite utsprida, en två hos mormor och en hos mamma! =) Går inte att gömma hans julklappar här för då hade han letat ihjäl sig eller smygöppnat dem! ;)

Idag hade jag tänkt påbörja adventstädningen. Sätta upp belysning ute på balkongen, alla ljustakar i fönstret. För en gångs skull så känner jag verkligen för att julpynta. Fast det är ju en aning tidigt, men vem bryr sig?! =)

Får väl se vad jag gör med dagen idag. Ska iväg och simma/träna i kväll!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback