Torsdag kväll

Och så var man hemma igen från mammas och sen vidare till friskis.
Dum som jag var så åt jag varma mackor hos mamma vid halvsju tiden, smarta lilla jag gick sedan och tränade vid åtta. Hur tror ni det slutade?
Kan ju säga som så att tonfisken och ananasen hoppade upp och ner, mådde illa som ja jag vet inte vad!
Trodde aldrig passet skulle ta slut, så nu sitter jag här och mår fortfarande illa. Har gjort mig en kopp te, får se om det kan lugna ner min arga lilla mage lite! =)

Glömde berätta igår att jag numera får pengar från försäkringskassan, vilket gav mig ett VÄLDIGT positivt besked. Min akassa var ju inte så mycket att hurra för, fick 3016/månaden innan. Nu kommer jag få 4962/månaden. Snacka om skillnad!!!
Fick tillbaka en hel del motivation till att fortsätta leta jobb. Tappade den förmågan för ett tag sedan om jag säger så, fast jag fortsatte att söka ändå! Jag är ju mer knasig än någonsin!
Nu kommer det äntligen att gå ihop sig varje månad igen och jag slipper använda mina sparade pengar. PLUS att jag kan ge Ola ett litet hyrabidrag med, eller betala maten?!
Bättre julklapp än så kunde man nog inte få, så nu känns det skoj att invänta två dagar i Ullared, inhandling av julklappar och ett litet besök i tyskland! ;)

Nehepp, gå och duscha nu. Sen fixa och dona lite så man är redo för en tripp till K-stad imorgon med Mikkan och mamma, ska bli skoj!

Ha en trevlig kväll/natt!

Sov sött.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback