Tomhet..

Vet att man inte borde skriva i ett sådant här läge, och nej jag är inte full!!!

Gjorde något jag inte borde, men gjort är gjort. Fick iaf veta sanningen pga det, och det är både på gott och ont.

Blir så j*vla ledsen. Men nu vet jag, jag är bara till besvär och förstör för andra!
Ska hålla mig borta, i min ensamhet så kommer alla andra må så mycket bättre.
Jag är tydligen hemsk, vet dock inte vad det är jag har gjort!
Förlåt för allt, förlåt för att jag finns!

"Det" förstörde hela min kväll!

Sov gott, för det kommer inte jag kunna göra. Har en puls som ligger i 180 känns det som, vet inte om jag vill slå eller gråta.....

Kommentarer
Postat av: G'luke

Hoppas de löser sig va de nu än är.

2008-11-02 @ 13:06:08
Postat av: Caroline

Usch, vad är det nu som har hänt?

Postat av: Milli

Hör av dig om du vill prata.

2008-11-02 @ 16:37:43
Postat av: My

Hej! Tack för att ni visar intresse, det värmer gott! Tyvärr är det inget jag vill ta upp här på bloggen mer ang. vad det är som har hänt! Kram My

2008-11-02 @ 21:51:46
URL: http://flickanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback