Tjohej!

Först och främst vill jag tacka Lena B som lyssnade och pratade med mig innan idag, kändes väldigt skönt att få prata ut och har även fått prata lite till med mamma idag.
Var först på friskis, sen ringde mamma och ville ut och gå en runda. Så då passade vi på att "tömma ur" oss lite! =) Tack!

Så för tillfället så känns det lite bättre!
Har precis kommit hem från promenixen nu, så ska jumpa in i duschen och sen blir det nog en film vid sängen och mys med värmedynan eller så sätter jag mig i soffan och tänder lite ljus och myser tills Olisen kommer hem!!

Sov så gott alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Lena

Nemas problemas lilla du :D

2008-11-04 @ 09:40:41
Postat av: Karro

Det värsta tycker jag är att det inte smakar nånting. Hade nog kunnat leva med konsistensen om det var nån smak på det hela. Smakar Havre & Quinoa mer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback