Thailand!!!

Allvarligt, jag måste få ett jobb snart för nu vill jag inget mer än bara få komma till Thailand igen. Och det är NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch, va jag saknar det. Vi som hade bestämt att åka i feb-mars, men nu blir det inget av med det! =(
Kommer jag någonsin få komma dit igen, kommer iag någonsin få ett jobb igen? verkar f*n inte så! =( =(
Varför ska precis allt handla om jobb och pengar? *grr* Vart är världen på väg??
Jag vill bara få sola & bada och få må som en prinsessa, känna att jag verkligen i värd att få vara i paradiset en gång till i mitt liv!!!!

Ja, frågorna är många. Någon som har svar på några av dessa så hör av er.

Nu har jag städat halva lägenheten, tar resten sen! ;)
Ska sätta mig och söka ett jobb nu, tänk ett HELT jobb, var nog två veckor sedan sist jag hittade något man kan söka, yeye va f*n gör man?

Blä på Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback