Sliten...

Har inte haft tid att uppdatera i helgen så får ta och skriva av mig lite nu.
i fredags hade vi det mysigt hemma hos mamma, åt lax, pratade och drack lite cider. När de andra stack hem (väldigt tidigt), så började mamma, pappa, jag och Ola att spela skipbo och mamma tog fram Leva. Inte bra inte bra, så jag tog ett glas, och ett till och ett till. SEN va My inte nykter *haha*
Hade jag aldrig tagit de glasen så hade jag mått sååå mycket bättre på lördagen. Blev rätt sent, vi gick inte hem förens vid halv två.
Vid tio var det sen dags att återigen stiga upp, duscha och göra sig iordning inför dopet. Kändes lite så där halbra att stiga upp *not* Men när vi väl kom till kyrkan så gick det bra.
Var rätt skönt att det bara var Julia och en kille till som skulle döpas så det gick rätt fort i kyrkan. Åkte därefter med Malin, Julia och Paul hem till dem, där det bjöds på smarrig lax, potatis och sås., Mumsigt värre!
De har verkligen fått det skitsnyggti deras hus *avis*
Blev en låång dag även på lördagen, från 12.00 till ca 23.00 då vi bestämde oss för att dra hemåt. Blev ett X antal glas vin där med och senare på kvällen så gjorde Paul smarriga drinkar! *mjumsigt* =)

Så idag har jag faktiskt rätt till att vara lite seg. Har precis stigit upp ur sängen =/ tittat massa på tv, men nu bestämde jag mig för att stiga upp, bädda och ta en dusch så man piggnar till. Borde gå hem och hämta bilen med, som pappsen har lagt på vinterdäck på nu!
Men vädret är såååå trist, blä! Så vi får se hur det blir med den saken!

Nehepp, göra sig i ordning nu och fortsätta slappa. DEt står på schemat idag, ska även KANSKE testa och flytta soffan så vi vet hur vi ska ha det när vi köpt ny tv mm. Eftersom den nya tv:n inte kan stå som den gamla, men det löser vi säkert! ;)

Ha en trevlig och/eller bakfull söndag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback