Sälis!

Har inte så mycket att förtälja idag. Har varit med Ola och Håkna ute när de fiskade idag, jag skulle också egentligen ha fiskat men det var så kallt så mina händer gick inte med på det. Satt och smuttade på varm choklad hela dagen istället! =)
Det häftigaste idag var när vi fick se en säl som simmade runt i Pukavik! =) Ola och Håkan hade sett en igår också fast lite längre bort.
Den var väldigt nyfiken och dök upp många gånger under turens gång, jag ville mata den men den ville bara ha fisk! =(

Blev en väldigt kall men ändå rätt skön dag, var skönt att komma ut på havet en runda. När vi kom hem så dök jag ner i min säng och satte igång värmedynan *gottigott*

har nu ätit taco och ska strax ta och göra mig en drink. Men först och främst ska jag slå in Olas brors julklapp, Ola tycker inte om att slå in! *ler*
Han har gjort min nu, var mycket svordomar! =) =)

För er som inte vet vem sälis är så var det ett kramdjur som jag fick av morfar när jag var liten, det var en vit säl som fick namnet sälis! =)

Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback