Sååå frustrerande!!!!!

FALSK MARKNADSFÖRING, det är vad jag kallar det!!
F*n va arg jag är. Har skyndat mig och städat undan hela förmiddagen för att jag sedan vid två skulle kunna köra upp och hämta Ola när han slutade (och påbörjar sin semester), sen skulle vi kört och veckohandlat på Willys. Vad möts man av när man precis kommer in? "´Filmen mamma mia är försenad, beräknad att komma på torsdag".
Här har man gått och längtat och haft sig för att denna underbara film skulle komma ut.
Lite småarg kör vi sedan vidare till maxi för att se om den fanns där och även köpa saffran som var slut på willys. Inte f*n fanns den där heller! *grr* Bara på Blueray, men en sådan spelar har man ju inte ännu... *grr på Ola som inte har fått tummen ur röven och köpt en PS3*
Så nu är jag måttlgit förbannad. Varför sätta ett datum som de ändå inte kan hålla?
Om jag hade förhandsbokat och inte fått den idag så hade jag varit ännu argare än vad jag redan är, om det nu är möjligt! =(

Hade ju planerat upp allt så bra idag, skulle spendera hela eftermiddagen i soffan med denna film och mysa till det med tända ljus innan träningen. Men nehepp, så blir inte faller.
Inte ofta som jag köper en film, men detta är verkligen en film som jag vill vill vill ha!!!!!!!
Blä, på allt och alla!

Nu ska jag svulla i mat och godis istället *tycker synd om mig själv* =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback