Och så var det torsdag igen...

Torsdag är det och min "offentliga" städdag. Blä va trist, hade tänkt att smygstarta igår för att slippa skiten. Dock lite jobbigt att göra det utan vatten, så får köra på stenhårt idag istället så det blir gort och jag kan slappa igen. Haha, det är mitt liv. trist nog!

Var och simmade/tränade igår. Gick faktiskt rätt bra, varl ite hostig men det var väl allt. Blev igne luff igår för Ingela kunde inte stanna kvar efter passet *pjuh* ;)

Ska försöka få min kära sambo till att hjälpa mig att sätta ihop skåpet idag när han kommer hem! =)
Sen ikväll drar jag och mamma ner till medlemskvällen på Intersoprt och sen efter det ner till Afropowerdance, SEN är det typ heög för min del.
Mammsen fyller år på fredag så då ska vi dit och äte upp vår lax som har legat i fysen ett tag nu.
Ola lär bli gnällig för vi ska äta spätta idag hade jag tänkt och på lördag ska Malin bjuda på lax vet jag! HAHAHA!
Jaja, behöver nog inte mer fisk denna vecka sen *skrattar*
Annars händer det väl inte så mycket här. Finns att göra, bara man vill *suckar djupt*

Ha det så bra!

Tjintjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback