Nykter eller berusad?

Fortfarande lördag....
Om man skulle ta tag i dagen och städa undan lite, fixa mat, handla, baka och kanske ut och gå en runda idag...Hrm, tål att tänkas på! (Vet att jag inte kommer få allt gjort idag men men) =)

Har ett svårt dilemma idag *skrattar* Ska jag vara nykter eller dricka gott ikväll till bowlingen. Måste bestämma mig om jag ska köra så Håkan kan dricka, eller om han ska köra och jag dricka! Höhö, dagens I-landsproblem! ;P
Vad tycker ni? ;)
Svårt val, känner att det egentligen inte spelar någon roll! =)

Nehepp, skura toaletten och plocka undan i köket så det är gjort, kanske dammsuga med. Sen skiter jag i städningen för idag!
Så får det nog bli...

So long gott folks!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback