Mammas dag! =)

Japp, det är det idag! =) Grattis till henne!

Ska dit ikväll och äta god lax och mysa lite *ler*
Sen imorgon kl 12 är dags att gå till kyrkan *hehe* DET ser inte min kära sambo fram emot! =P
Jag hoppas att även det kommer bli en mysig dag!

Igår fick jag efter mycket gnäll äntligen som jag ville. Ola hoppade över sin pn för att hjälpa mig att sätta ihop skåpet, blev väldigt fint. Fick plats med mycket mer än jag trodde. Så då blev det istället väldigt tomt i köksskåpen! =)
Måste köpa hem lite mer roliga flaskor bara som jag kan ställa i skåpet!
Är verkligen mer än nöjd!
Nu ska vi bara få ut det andra skåpet som stod det, är lite trångt för tillfället. Och sen ska jag sätta i lite lampor i det nya skåpet med! =)

Nehepp, nu ska jag nog sätta igång och städa klart och gå ut med alla sopor! *boring*

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du göra en "Absolut Vodka samling" som Robin har? Typ? Låter precis som det skåpet han har för vi har med en lampa i det. :) Är fint faktiskt. :)

Postat av: Anonym

Nja, typ. Fast jag kör med Bacardi istället! =) Är helt kär i razz, melon, apple och mojito =) Har bara en absolut och det är päron. Kan inte dricka så starkt, då slutar kvällarna tidigt! ;) Ni har det som är glas runt hela va? Här är det bara en glasdörr med frostade blommor på, sen är resten vitt!

2008-11-14 @ 16:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback