Lussebak?

Jaha då var det söndag igen och sitter som vanligt ensam hemma! =(
Nedstämdheten finns tyvärr kvar, gjorde inget vettigt igår. Gick mellan tv:n i sovrummet till tv:n i vardagsrummet. Ola försökte pigga upp mig med en ny sorts maträtt, väldigt gott men mäktigt så in i!

Idag blir det väl ungefär samma sak, ligga framför tv:n fast det finns verkligen inget intressant att se.
Har funderingar på att baka lussekatter, har aldrig gjort det förr. Kan bli intressant! ;)

Skulle ifs även behöva ta resten av fönsterna, jag drar verkligen ut på det. Det är såååå tråkigt att putsa fönster, speciellt när man har så mycket i vägen för att komma åt. Och PLUS att fönsterna smulas sönder så fort man tar i dem *behöver nya fönster*

Men detta låter fruktansvärt jobbigt så vem vet, kanske blir en likadan dag som igår. Enda skillnaden är att idag är Ola iväg och fiskar igen...

Imorgon kanske det blir K-stad med min Malin =)
Sen tis & tors så är det arbetsförmedlingen som gäller, på fredag bär det sedan av till Tyskland! =)

Nehepp, sängen skriker på mig. Lika bra att inte göra den besviken! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback