Julstämning

Nu har jag bakat lussebullar. Har som sagt aldrig gjort det förr, och det märktes *skrattar* De blev enorma, trodde ju inte de skulle svälla upp såååå mycket. Såg så små ut när jag la dem på plåten för andra jäsningen, men ja jisses. Tur Ola tycker om stora lussebullar.
Tror jag ska köra hem till mamma och pappa med några stycken också, annars vräker vi i oss alla själv! =)
Mamma kan nog behöva avsluta helgen (som hon har jobbat), med en lussebulle och titta på Mamma mia! *ler*

Blir inget K-stad med Malin imorgon! =( Får se vad jag gör med dagen.
Har en massage på eftermiddagen. Kanske ska ut och plocka lite mossa så vi kan göra klart julgrupperna! Gjorde bara en när vi var iväg, köpte sedan blommor och så så jag kan göra en själv här hemma med. Måste även köpa mig en julstjärna att ha i den fina krukan! =)

Nehepp, nu får snart Olisen ta och komma hem från fisket så vi kan äta lite kalops som jag har stått och gjort.
Sen blir det mys framför tv:n med glögg, pepparkakor och antagligen så försvinner resten av lussebullarna! Haha!

Han kom precis hem och en försvann i ett naffs.....*skrattar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback