HLR-Kurs

Ska jag på strax, missar alltså Ingelas pass ikväll. Har lite ångest för det, andra passet med henne som jag missar. Fast jag hoppas C kommer och värda istället för mig. Måste fixa en ersättare för nästa torsdag också, för då kan jag inte heller! Haha, först är man trogen och går på alla pass, sen kan man inte på ett endaste! Men men, är bara dessa två gånger sen blir det som vanligt igen! =)

Måste på den där kursen ikväll med, alla värdar och ledare måste ha den utbildningen. Så ska sitta tre timmar uppe i hälsocenter, jippi! *not*

Sen blir det iväg och veckohandla och kanske ut och gå med mamma när hon har slutat vid nio. Eller så kör jag bara dit med det nybakade brödet till dem så de kan mumsa på det! ;) Ska baka en omgång till imorgon efter afron så det nästan blir nybakat på fredagmorgon när vi gör vårt sedvanliga frukoststopp! ;P

Idag har det väl inte hänt så mycket annars. Städat undan här lite, skurat toan, vikt tvätt, kröt en maskin tvätt och hängt upp, dammsugat, lagat mat och bakat bröd. *duktig jag*

Imorgon har jag två massager till, sen ska jag och mamma tvätta bilen både inne och ute så den är ren och fin till trippen. Måste köpa en ny lampa med, såg att det var en som var sönder. Vill ha full sikt om det blir dåligt väder, för dåligt väder ska INTE stoppa oss! =P
Därefter är det sen afrodans, blir att köra hem snabbt och slänga ihop lite ingredienser och in med brödet i ugnen!
Ska försöka komma tidigt i säng imorgon, lycka till! *asg*

Jaja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback