Fredag, oj visst lördag! ;D

Ja, dagen har gått väldigt fort. Kan ju bero på att man har haft en del att göra *gott*
Var först på Lizzos och kollade kläder åt mamma, sen hämtade vi mikkan och körde raka spåret mot K-stad. Blev en del shopping så nu är hennes kulklapp klar! ;)
Hon fick ett par vinterstövlar. Sen köpte hon även lite annat smått och gott som hon hittade, ursnygga jeans, mysiga linnen och strumbyxor mm mm.
Är lite avis men lovade mig själv att inget handla eftersom vi snart åker till Ullared!  Wiiiii!!! =)

Fast hittade iaf doppresent till lilla Julia. Ska ju dit redan nästa helg så innan dess hinner vi ju inte till Ullared. Har även bestämt mig för att det får bli den svarta klänningen då, men vill inte känna mig allt för svart så jag köpte ett par turkosa strumpbyxor, sen blir det knästrumpor och stövlar till det. Så det blir en liten färgklick! (Ola lär dock dö när han får se färgen) haha, det bjuder jag på! =)
Vi tog även och passade på och åt när vi var iväg, mumsigt mumsigt. Dock blev det inget fredagsmys med middag ikväll när Ola slutade. Så vi var "tvugna " att köpa lite godis och mysa med istället! *skrattar*
Så det har vi mumsat på till Idol och singing bee och har även nu sett Alvin och gänget igen. Gud va jag är kär i den filmen, barnsligt jag vet! ;)

Men nu tänkte jag iaf ta och krypa ner. Imorgon blir det nog lite städning och brödbak innan det är dags för bowling i K-hamn med några gamla vänner som vi inte träffar så mycket längre! Ska bli kul att ses igen! =)

Sov så gott allesammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback