Fortfarande inte ok

Mår fortfarande inte helt hundra, men trög som man är så kan man inte låta bli att simma ikväll och sen måste jag till friskis pga att vi blir luffade ikväll!
Men borde nog stannat hemma helt, men men. Är det fullt normalt att s vettas som en gris och vara HELT slut i kroppen efter att ha dammsugat lägenheten??? Känns som att jag har kört tre feta pass efter varandra..*grr*
Hopplöst att börja träna sen igen, för man får verkligen börja om från noll igen! =/

Har som sagt inte gjort mycket idag. Steg upp vid halv åtta för att duscha (eftersom de sen stänger av vattnet för dagen).
Somnade vid fyra så har inte sovit så värst många timmar idag. Vet inte vad det är med mig, går och lägger mig vid elva för att Ola ska ha lättare för att somna. Men då blir jag skitpigg och ligger tänker massa *grubbelgrubbel* på allt och ingenting. Vill inte sätta igång tv:n i sovrummet heller för då kan inte Ola sova!
Har haft det såhär i tre-fyra nätter. Helt hopplöst, försöker stiga upp i vettig tid för att bli trött. Visst trött blir jag vid sextiden sen är det ju full rulle igen *grr*
Vill ha något att göra så man blir både fysiskt och psykiskt utmattad så man med gott samvete somnar vid vanlig tid. Funderar på att stiga upp kl 05.00 med Ola imorgon så man kanske blir trött i normal tid. Fast då blir dagen så j*vla lååång. Pallar inte att sitta hemma själv hela dagarna längre. Känner mig sjukt oviktig!!

Håller för tillfället på att göra soppa tills Ola kommer hem.
Funderar på att sätta mig här sen och skicka iväg en del viktiga mail och kanske söka det där jobbet. (känns som att jag har gett upp det med). Måste verkligen hända något i mitt liv så jag får min motivation tillbaka. Motivation till livet framför allt!!

Ola ska till Mogge och hjälpa honom med båtkärran, tror de skulle byta bromsarna eller vad det var. Och jag ska köra upp till mamma och ge henne mat innan vi ska iväg och simma, är ingen core ikväll heller för A-K är sjuk och ingen ersättare så vi får veckohandla då istället innan Ingelas pass börjar!
SEN ska jag hem och njuta av att vi förhoppningsvis har vatten igen. Sätta mig och kolla på osyldigt dömd och sen "sova".

Ha det så bra!

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback