Förkyld

Måndag igen och DUNDERFÖRKYLD, inte skoj alls.
Började med att jag kände mig konstig på bowlingen i lördags, lite yr och ofokuserad. (kan ju inte ha med alkoholatt göra eftersom jag enbart drack ramlösa!).
När vi sen kom hem därifrån så började näsan rinna litegrann, blev värre igår och idag är det helt stopp! =/
Huvudvärk finns det också, fast har tagit en ibumetin nu så kanske piggnar till. Måste bli bättre till ikväll så jag kan sticka till Lenas pass på friskis och svettis! =)

Tycker det här är konstigt. Jag som aldrig annars brukar vara sjuk har haft förkylningar i två omgånger sedan i september. Jag träffar ju inte ens folk, hur kan detta då komma sig?? Fast förra gången var med lindrig än denna gång.
Jaja, får hoppas den ger mig sig lite snabbt! Måste ju vara frisk på fredag när mamma fyller och på Julias dop på lördag! *wii*
Äntligen börjar det hända lite saker i mitt liv som man kan se fram emot. För en gångs skull så vet jag vad jag ska ge mamma i födelsedagspresent och doppresenten är inhandlad!
Och SNART bär det av till Ullared igen! =) =)

Nej, nu är mitt te klart så ska sätta igång värmedynan i sängen och krypa ner & mysa lite med tekoppen!

Höres säkert igen under dagen!

Kramis på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback