Flitig

Shit, det trodde jag aldrig att jag skulle vara idag. Har gjort allt på min lista, utan promenaden dock. Så trist väder ute! =(

Ser ut som att det blir jag som är nykter ikväll och kör, det får la funka! =) Som sagt, är en lika usel bowlare nykter som icke nykter! ;)

Sitter just nu och väntar på att brödet ska bli klart, luktar ljuvligt i lägenheten! =)

Ska sen bege mig upp och handla lite smått och gott, göra lite taco tills Ola kommer hem.
Får försöka duscha och fixa till mig innan de kommer så vi hinner, sägs ju att tjejer tar längre tid på sig. Fast det stämmer dock inte i vårt förhållande. Kan ju ha och göra med att Ola aldrig kommer igång, "jag ska bara" som Alfons Åberg brukar säga. Det är Ola i ett nötskal det! =)

Nej, nu är brödet klart att tas ut från ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback