Farsdag!

Är det idag för er som har missat det! =)

Fast i vår familj firas väl inte det direkt jättehårt, brukar ge han några lotter och korsordstidningar. Så svårt att ge bort något till min pappa! =)

Igår var det nykter bowling för min del. Var en rätt stor besvikelse att komma ner till K-hamn och bowla, mycket bättre i Olofström! =)
Gick som väntat, sist! ;) Men kände mig inte riktigt i form för bowling heller, men kul att komma ut lite. Inte ofta man gör det så man får ta chansen när den kommer! =)

När vi kom hem så kollade vi på Beck sen somnade nog jag för har inget mer minne efter det *skrattar*
Ola satt nog uppe och spelade Diablo för ovanlighetens skull! *ironisk*

Nej, nu ska jag upp och handla lite saker sen ska jag påbörja och göra skinkstek till middag idag. Kan nog bli rätt gott med potatis, brunsås och äppelmos. Fast det kommer aldrig smaka som Jämshögs skolas! *mjums va jag saknar det*

Kanske hörs igen!!

Ha en trevlig farsdag alla pappor! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback