Eeze...

...är bra skit! =)
Efter fyra st så är huvudvärken äntligen borta. Det värsta är att jag blir så fruktansvärt trött och framför allt YR av de där pillerna. Känns som att jag hade festat stenhårt i ett X antal timmar. Lite äckligt, speciellt när man kör bil! :S
Får hoppas det känns bättre imorgon, annars får jag sticka till apoteket. Eeze är apdyrt men fungerar mycket bra. Nackdelen är att det bara är 6 piller i varje förpackning *grr* Räcker alltså till typ en dag! =/

Kollar för tillfället på krabbfiske, blir nog sängen sen. Olisen kommer hem om ca 40 min, mysigt! =)

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Milli

Finns billigare alternativ till eeze som verkar på samma sätt. Jag vet för jag lider av migrän.



Kram milli

2008-11-05 @ 18:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback