Dåligt, sämre sämst

Hej hopp!

Idag känns det inte ett dugg bättre än igår. Har sovit fruktansvärt dåligt, tänkt på det hela dagen och känt mig allmänt nedstämd. =(
Vet inte vad jag ska göra för att försöka släppa det ur mina tankar, hjärtat behöver lugna ner sig känner jag så jag kan lugna ner mig lite!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, låg länge i sängen och försökte somna om efter att Olas kompisar ringde och sa att de skulle komma hit. Hann inte gå upp och äta och så innan de dök upp, så jag bestämde mig för att ligga kvar i sängen tills de hade gått igen. Vilket blev vid lite efter tolv, därefter stack jag hem till mamma en runda för Ola skulle iväg och fiska igen. Behövde prata av mig, men inte hjälpte det heller.
Så det var bara till att köra hem igen och göra sig iordning för barnkalas hos några släktingar mitt ute i ingenstans! ;) Eller närmare bestämt Björkhult!
Lite småmysigt och för några timmar så lyckades jag släppa tankarna och bara lyssna på att allt barnskrik! =)

Ja, och nu är jag hemma igen. Ska nog tända lite ljus vid tv:n och kolla på Alvin och gänget ännu en gång. Ola tände alla ljus i sovrummet när jag kom hem så jag låg här och kollade på Andra Avenyn och Ensam mamma söker, men nu är alla bra tvprogram slut och Ola vill ha datorn. =)

Så sov gott, gott folk. Ska även jag försöka göra, sen om man lyckas är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback