Bra farsdag!

Var hemma hos mamma och pappa och lämnade en liten present, tror ni inte han hade ställt sig och gjort äppelkaka för min skull? *ler* Mumsigt gott var det, slank även ner två bitar av mörk choklad *bortskämd*
Får nog snart börja lägga till lite promenader på min träning annars börjar nog snart kläderna sitta tajt, haha!

Nu börjar det snart massa bra på tv, har inte bestämt mig för vad jag ska se än. "Det löser sig nog, sa kvinnan som sket i vasken!"

Aaa, Ola har gjort mig väldigt uppjagad. Han pratade och satt länge vid datorn idag och kollade på ny tv/biosystem och grejer. Vill vill vill få göra om här hemma. Trodde han skulle beställa. Men nejdå, han ska först sälja massa skit som han ändå inte kommer få så mycket för. bara för att kunna köpa en DYR tv och grejer till, typ BÅDE PS3 oxh Xbox.
Herregud, prylbög till max. Räcker väl med en tv för typ 8000kr, men istället måste den MINST kosta över 10 000kr *arghh* Alltså kommer hela skiten gå på över 25000kr, HAN ÄR GALEN!!!
Jag vill bara få hit sakerna så vi kan möblera om, köpa ny tvbänk, det fina vitrinskåpet som jag så länge har velat för att ställa Bacardiflaskorna i och även ha ljus i! =)
Tror det kommer bli dunderfint! =)
Jaja, dröm på lilla tjejen. Tjänar man inga pengar så får man nog ta och hålla sin lilla mun stängd!

Vill även måla om i köket för det klarar jag själv. Har dock lovat att hjälpa mamma med golv i köket/vardagsrummet hemma hos dem och även måla om hennes sovrum först. Så får se när jag hinner med det. Jag vill så mycket! =)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback