Bilprovning

Jaha, då var det måndag igen och eftermiddagsvecka för Olas del.
Lyckades för en gångs skull sova ut idag, ända till kl 11.00.
Steg sen upp och åt en sen frukost med Ola, lagade därefter middag som han kunde ha med sig. *duktig jag är*

Har även fått boka in en egen tid till bilprovningen för lilla mig har de glömt bort! Vill ju inte riktigt ha körförbud =(

Har också kört en maskin tvätt och klippt luggen, haha! =)

Gör inte så mycket med mitt liv med andra ord. Jo, varit på mammas jobb och kollat in ett rum som jag ev. ska få låna till massage. Kanske kan tjäna ihop en liten slant till julklappar & dylikt. Får hoppas på det bästa!

Nehepp, äta lite mat nu och sen invänta kvällen och ett pass på friskis och svettis igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback