4 dagar kvar...

Åh, nu är det inte länge till! *längtar*
Fast känns ändå lite oro i magen, shoppa när man har nada pengar! =/ Men men, fick en liten slant av Ola *ler*
Ska inte köpa massa onödiga saker, julklappar och det jag har skrivit på min lista. INGET mer *HAHAHA* Lycka till My!

Var inne på Lisa S blogg nyss, blev så j*vla avundsjuk så det nästan är äckligt. Den tjejen ska verkligen ha några underbara veckor, i MITT paradis (Thailand). Jag vill också! *tjurar*
Skulle ju åkt dit i feb-mars men har inte bokat pga att jag inte har fått något jobb. Vi hade verkligen sett fram emot att få komma dit en gång till. Hittade ett apfint boende, där ska vi bara bo så är det! *ler*
Hörde av en dam på F6S som hade bokat en resa till Thailand i två veckor för 10000kr för två personer, sista minuten. Helt ok, fast jag vill ju lyxa till det och åka med Thai airways också! *bortskämd* =)
Egentligen har jag pengar till att resa, men ska jag gå hemma "arbetssöknade" länge till så får jag ju använda mitt sparkonto till att överleva istället för resa och ha det gott!
Kan ju inte vara alltför säker på att man får sommarjobb nästa år heller eftersom läget ser ut som det gör, plus att jag inte pluggar längre! =( Där tjänar man annars in en bra slant! *ler*

Ska man boka en resa iaf? Fast vi är ju lite knäppa och vill gå och längta länge så man har något att se fram emot. De gånger vi har varit iväg har vi bokat minst ett halvår upp till ett år innan, gud va underbart det är sen när den där dagen äntligen kommer och man sitter där nere på kastrup och har lyckorusningar i HELA kroppen! =)

Jaja, drömma får man göra. Det kostar inget! ;)

Har varit och masserat lite nu, ska göra mig lite mat. Sen är det dags för simhallen och sen friskis och svettis! =)

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback