3 dagar kvar...

Idag har jag verkligen inte gjort många knop. Steg upp vid tio :S
Lagade middag, och la mig sen i soffan och tittade på en gammal gammal film. (lika bra att inte nämna vad för då idiotförklaras man nog mer än vanligt) =)

Vid tre hade jag sedan en massage, stannade sedan kvar på mammas jobb tills hon slutade då vi körde och handlade och tog en vända in på systembolaget, måste ju ha lite gottegrejer med mig till Ullared! =P
Hittade äntligen mina favoriter, de hade de inte sist jag var där =(

Följde sedan med mamma hem, lagade mat och har nu ätit.
Ska låta maten sjunka lite sen blir det nog en promenad eftersom det inte blir någon träning.
Skulle dammsugat bilarna men blir inte så bra i detta väder. Mamma vill inte stå med paraply för dammsugaren! ;)

Har varit en väldigt trist dag med andra ord, händer inte så mycket i mitt liv. Tråkigt nog!!

Fast ikväll är det iaf massa bra att titta på, gränsbevakarna i australien, ugly betty/ Andra avenyn, DH och sen dödlig fångst! =P

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback