1 dag kvar...

Imorgon kl 05.00 drar vi iväg! =)
Ska hämta mormor innan vi kör upp till mamma för att sedan bege oss upp mot Ullared! =)

Hade världens mardröm imorse, vi glömde den bokade tiden hos optikern och när jag skulle betala så hade jag glömt föra över pengar. Snacka om vilken panik jag vaknade till! =S Får se till att hinna med allt ikväll så vi slipper vara med om sådana onödigheter! =)

Idag steg jag upp vid vettig tid för att hinna laga kåldomar med potatis och sås till min älskling innan jag skulle bege till mammas jobb för att massera. Skulle massera två personer, dock avbokade den ena. Lite trist att köra upp för en halvtimmes massage, men men! =/

Sitter hemma hos mamma för tillfället, ska snart köra hem och baka bröd till imorgon och packa innan det är dags för träning ikväll.
Är superduper trött, fattar inte varför! =( Kan det bero på vädret eller är det för att jag inte gör någonting??
Mina järntabletter börjar ta slut så måst upp och köpa nya, de är så tråkigt dyra bara! =(

Ha en trevlig helg om jag inte hinner skriva mer här innan vi åker till paradiset! ;)
För trevligt är det minsta man kan säga! hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback