Lördagkväll

Sitter för tillfället med en drink i handen hemma hos mamma. Har precis ätit taco och sitter ju och jäser i tvrummet, gott =)
Ola tog hela soffan för sig själv så fick nöja mig med en fotölj!

Igår hade vi en jättetrevlig kväll hos Malin och Paul, tackar för det. Super god mat och mycket skratt och prat...*me like*
Ser verkligen fram emot nyår för en gångs skull, minns inte när jag gjorde det sist!

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Hade ju tänkt vara nykter igår så jag körde ju bort till dem, men ångrade mig rätt snabbt så ringde morfar som fick agera taxi =)
Mamma skjutsade sedan upp mig idag för att hämta den. Satt sedan i över en timme och skrev julkort, snacka om skrivkramp! =S

Nähe, nu ska jag mysa vidare....

Ha en trevlig lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback