Har Carro fött? =)

Igår var man som sagt i Tyskland. Hade roligt värre, "åh, så tar vi höööjer i rondellen!" ;)

Köpte dock inte så mycket, ett för att jag inte har så mycket pengar och två så åkte vi inte den resan jag tycker om. Ville till Kalles för där har de mest att välja på av det jag gillar. Men det dög detta också, var inte i ett sås tort behov av alkohol. Har en del hemma så jag klarar mig till våren! =P

Var nyss inne på Carros blogg och såg att hon inte har skrivit sedan i torsdags. Vilket jag tror beror på att hon ÄNTLIGEN har fött, som jag har väntat. Vet dock inte om det är sant än eller vilket kön det är. Men säger ändå ett STORT grattis till dig!!!

Nehepp, ska nog krypa ner i sängen igen en stund. Känne mig rätt seg, och träningsvärk har jag! ;)
Kanske uppdaterar lite mer sen, får se! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback