Gråmulen Måndag!

Och så var det återigen Måndag.
Vad som är skillnad med denna måndag mot alla andra måndagar som har varit länge nu är att detta är sista måndagen detta året som jag slipper bli lämnade ensam igen! =) Ola ska bara jobba denna vecka med sen ska han vara ledig över hela jul och nyår *jippi* Äntligen!!! Minns inte när han var ledig så mycket sist!

Igår gjordes det inte många knop ska jag få be och tala om. Det mest krävande jag gjorde var nog att starta diskmaskinen och städa städskåpet.
Var även ute och gick en lång promenad med mamma *duktiga vi*

Sen var det slapp framför tv:en med en stoooor godispåse som jag har förbjudit Ola att köpa, men ändå så gör han det. *grr* jaja, nu ligger det i min mage. Inget att göra någonting åt! ;)

Idag var jag uppe med tuppen för att gå på föreläsning på AF. Lyssnade på en man som berättade om att starta eget....
*gäsp*
Var sedan inne på systemet och beställde lite gotte till nyår *hehe* Farligt att titta i drinkböcker hos Malin och Paul, äntligen ska jag få dricka min kära gräshoppa igen! =)

Stack sedan hem och somnade framför tv:en och Bröderna Lejonhjärta. Får se om man får något vettigt gjort idag...
tvivlar starkt på det, blir dock träning ikväll med Ingela kl. 19.

Ha en trevlig fortsättning på denna måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback