Ajaj i mina axlar!

Forzan igår var riktigt roligt, har dock så ont i axlarna idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen! =(
Känns som om det är värre än träningsvärk, om det nu är möjligt! ;)

Idag har jag varit med mamma när hon har klippt sig, sen var vi och shoppade på Lizzo och systembolaget och såklart veckohandling på Willys. Jobbgt värre!
Sedan körde vi hem, mamma tog tag i sitt berg med stryktvätt och jag fick den roliga uppgiften att slå in alla julklapparna *suck, pust & stön* Var ju inte en direkt, massa kläder och lekaser till de minsta!
Skulle även ha skrivit julkorten men det hann/orkade jag inte med innan det var dags att bege sig upp till ofm igen för att hämta Jocke och köra honom till frisören. Så då passade mamma och jag på att köra till Maxi och Lindex. Hittade lite smått och gott, jag lyckas då alltid göra av med pengar! =)

Just nu ligger nallen och sover middag, bäst att han får vila en stund. Ikväll är vi bjudna på middag hos Malin och Paul, kan nog bli mysigt. Dock är det svårt att fixa chaffis lite sådär snabbt en fredagskväll så jag får hålla mig nykter ikväll!
Får hoppas vi hinner se lite av idolfinalen. Eller vill egentligen bara höra om vinnarlåten är bra! =)
Tycker Alice och Kevin är exakt lika bra så det spelar faktiskt ingen roll vem det är som vinner!

Ha en bra och trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback