Afrotorsdag!

Tro inte att ni ska få djupare detaljer från gårdagens lilla inlägg, för det får ni inte!

idag har jag återigen varit på AF och lyssnat på en föreläsning, SUCK säger jag bara.
Gav ingenting att sitta och lyssna på en tråkig kvinna som pratade om motivation och att vi alla är unika. Unika på både svenska och engelska sa hon nog minst 250ggr på en och en halv timme...*suckar djupt* Allt hon stod och pratade om har jag läst så j*vla ingående och noga i utbildningen jag gick. Så det gav absolut NADA att sitta där.

Begav mig senare till systembolaget för att inhandla färddryck till imorgon. Går åt en del när man började kl 05.00 på morgonen! =)
Stannade även till hos mormor och morfar innan jag skulle hämta Jocke och Ola (på skola & jobbet).

Ola står för en gångs skull och fixar mat och vad händer då??? jo, fläktj*veln la återigen av. Nu får det f*n ta och ske en förbättring. Fläkt fungerar uj, kylskåpet exploderar vilken dag som helst. Tvättmaskinen tuggar sönder mina kläder. Tjohej va bra det går! Lär ju inte få något nytt förens något allvarigt sker! *grr*

Nej, äta mat nu. Sen packa inför imorgon innan jag beger mig till Afron.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback