4:e advent!

Sorry att jag inte uppdaterar varje dag. Men ibland har man verkligen ingenting att skriva och ibland så vill man bara inte sitta vid datorn. Igår var en sådan dag! =)

Igår blev det en STOR mysdag med Ola, han klarade sig nästan hela dagen från att pilla på fiskesaker och/eller spela dataspel. istället så blev det mys i sängen länge, sedan åts det frukost och duschades. Därefter begav vi oss till K-hamn för att kolla på tvapparater, innan vi åkte dit så visste han på ett ungefär vad han ville ha. Men när vi väl kom dit så blev han lika förvirrad igen då jag råkade öppna munnen...*skrattar*
Jaja, får se hur det hela kommer sluta. Körde även inom Mörrum för vi hade tänkt äta på laxkrogen eller vad det heter vid ån, men de hade icke öppet...*grr*
Så när vi kom hem så gjorde vi istället kycklingfile med potatisgratäng...Gottigottgott!

Resten av kvällen spenderades i soffan, kollade på Kung fu panda som enligt mig inte alls va bra! =(
Därefter kollade vi på allt trams som varvade varandra på lördagskvällen.

Idag ska det bakas bröd och även göra det där julgodiset med choklad och smälta skumbananer i, var så himla gott när jag fick smaka det av mammas jobbarkompis! Så det ska jag tillbringa dagen med. Måste också paketera Jockes wii som blev sålt igår, har dock en känsla av att det inte hinner komma fram innan julafton men vi gör ett försök.
Mamma jobbar delad dag idag, så om man har tur så kanske jag kan locka ut henne på en liten promenad i det fina vädret! *hoppas* =)

Nehepp, nu är det dags att sätta lite fart!
Trotts allt 4:e advent och snart är julen här. Känns skönt att inte behöva stressa så mycket, det mesta är gjort är bara lite till som ska inhandlas och tillagas i matväg sen är det MYS med stora bokstäver som stå överst på "attgöralistan"

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback