3 dec - 2 dagar kvar!

Jahapp, och så var det onsdag och inget roligt att förtälja idag heller...Ovanligt va?

2 dagar tills jag åker till tyskland idag, är väl det enda positiva, att få göra av med lite pengar på sprit! =)

Aerobicen igår var väldigt givande och fruktansvärt enkelt för en gångs skull. Så till och med jag hängde med och träningensvärken finns, gott! =)

Idag blir det Ingelas pass, kanske ut och gå en runda med mamma innan dess. Måste ju lämna tillbaka bilnyckeln som jag råkade stoppa i min ficka i måndags *ooops* =)
Klantigt av mig jag vet, men det är jag i ett nötskal!

Nehepp, nu kom Ola hem. Får väl göra lite mat, är väldigt hungrig. Sen hänga upp tvätten, suck vilket trist liv jag har!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör något åt ditt "trista" liv!

Stick till österrike eller norrut i sverige och säsongsjobba lite. Nåt för att komma ifrån ditt som det verkar oehört händelselösa liv.

Man kan alltid göra nåt åt saken, vad har du egentligen som håller dig hemma?

2008-12-03 @ 16:32:49
Postat av: My

Jag är ingen säsongsmänniska, varken till skidor eller annat. Vad som håller mig hemma? De få personer som faktiskt älskar mig, har inga andra!!

Resa vill jag, men för vilka pengar? Bjuder du eller?

2008-12-03 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback