2 dec

Kom idag upp i vettig tid för att bege mig på första mötet på AF. Alltså jag ahr verkligen INGA kommentarer om hur detta  kommer bli! *asg*
ja, jisses. jag säger då det! *kåkå*

När jag sedan kom hem så har jag fixat taxi till nyår, fixat lillebrors julklapp och skickat iväg en del viktiga mail.
Skönt att ha kommit en bit på vägen.
Så nu tänkte jag ta och putsa två fönster till, sen är det bara tre kvar! ;)
Får nog plocka undan lite i köket också innan det är dags för matlagning. Sen blir det nog slapp när Ola kommer hem, försöka fixa så vi kan beställa mormor och morfar julklapp. Sen är jag typ klar med julklapparna, gött!

Kom gärna till friskis ikväll, då det är gästgympa mellan 18.30-19.30, Aerobic med en mycket duktig kille. Han blev utvald att hålla i aerobic på svettisdagarna så han är nog duktig. Väldigt länge sedan jag testade det, suger på det men det är lika roligt för det! =)

Sen är det dags för tv-tisdagen igen! massa att glo på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback