100 inlägg

Haha, har jag lyckats skrapa ihop nu! Haha!

Ang, förra inlägget så har jag fortfarande inte kommit fram till något! =/

Igår var jag först uppe med Ola så han fick göra sig julfin (klippa sig), sedan körde vi hem igen. Vid halv två kom sedan mamma och hämtade mig, vi var och fixade till min lugg, så nu ser jag igen! ;)
Sen var vi och storhandlade inför julhelgen, mycket att tänka på! :)

Tog oss även en fika, mysigt! *ler*
Därefter begav vi oss till lindex för att hitta en bh till min nyårsklänning, fan vilket dåligt utbud de har, men men... Köpte en iaf, var ju tvungen. Inte säkert jag kommer till k-stad innan nyår. - Nej, jag är ingen som orkar åka in och shoppa kläder på mellandagsrean. Massa människor som slåss om klädesplagg som ändå inte är något att ha, suckar. Har varit där så himla många år och alltid åkt hem med tomma händer och lite besviken. Knappt så jag hittar något där i vanliga fall så vad skulle mellandagsrean göra för skillnad? =)
Däremot åker jag gärna ut till Elgiganten, Siba, Onoff och alla de där affärerna istället och skoaffärerna! =P

Mamma och jag fick mycket gjort igår, tog oss till mörrum för att fixa en bröllopspresent till en på mammas jobb som ska gifta sig på nyårsafton. Fattar inte varför hon tog sig på det, hon är inte värd det!

På kvällen var det sedan dags för att bege oss till Björkhult (mitt ute i ingenstans till er som inte vet vart det ligger! ;) ). Där min nästkusin med barn bor. Byta julklappar och busa lite/fika. Shit vilken energi de ungarna har. var helt slut efteråt. *skrattar* Fast vi kom fram till att jag inte är någon hejar på att göra kullerbyta...*asg*

Körde hem vid åtta då barnen hade varit uppe väldigt mycket för länge och var supertrötta. Väl hemma så kollade vi på en film som gick på tv, minns inte vad den hette. Har iaf sett den innan, därefter körde min älskade mammsen hem mig...*love you*

Idag låg vi väldigt länge kvar i sängen. Tror inte Ola steg upp förens det var dags att gå till jobbet, jag var uppe och åt vid nornal men kröp ner i sängen igen med tv:n som sällskap men råkade nog somna om sedan...*oops*
Har iaf nu städat lägenheten så nu är den redo för julhelgen! ;)

Tänkte tgå och handla nu, ska göra hemmagjord kebabpizza ikväll tänkte jag. Blir förhoppningsvis inte så många dagar nästa vecka som man behöver laga middag, skönt det! =P

Ha en trevlig fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback